måndag 14 januari 2008

Vad är det som händer på onsdag?


Good world har producerat en musik-rese-tv-program-serie för Svt:s räkning. Nu på onsdag har producenten, Helene, sytt ihop en liten mediaträff på Solde kaffebar, vilket är fantastiskt trevligt. Höjdpunkten på denna lilla tillställning kommer att vara Che Sudaka, som är en av musikgrupperna som figurerar i ett av programmen. Bandet kommer att ge ett litet smakprov i form av musik. Och det är inte vilken musik som helst, utan sjukt bra musik. Svängit som rackarns. Det kommer nog att bli både trångt och högt, men levererat med kärlek.

Klockslaget är 16.30. Men med tanke på att vi har med mañana-folket att göra, kan det säkert bli försenat.

Om ni inte kan närvara på Onsdag, får ni en ny chans på Lördag. Då blir det riktig konsert på Inkonst. Som en dröm: - gå på klubb utan blipp-blopp. Ibland ler världen mot en...

9 kommentarer:

sara sa...

det har i och för sig inte så mycket med inlägget att göra, men om solde har malmös näst bästa kaffe, var hittar man det bästa?

Anonym sa...

Det tror du väl inte att vi avslöjar!?

Dan Stenqvist sa...

Sara, jag vet svaret. Allt går att förhandla om.

Anonym sa...

Kappvändare.

Dan Stenqvist sa...

Det var exakt det jag också tänkte precis när jag postat inlägget! Jag tänkte mig att vi skulle göra den sedvanliga 10/90 fördelningen om vi kommer så långt i förhandlingarna.

Anonym sa...

Kör.

Dan Stenqvist sa...

Tänkte väl.

sara sa...

okej, jag erbjuder ett gäng nybakade bullar mot svaret. and i tell you this: jag är grym på att baka.

Dan Stenqvist sa...

Taget för min del. J?