lördag 5 januari 2008

T-media

-Vad är det för en fin tröja du har på dig?
-Det är en kille i Australien som gör dem. Man prenumererar. Motivet är baserat på en nyhet, som är tryckt på insidan.
-Jaha, det tror jag att jag läst något om.

-Ehh, det finns några svenskar som gör nått liknande. Den här killen har benchmarkat lite.
-Du menar stulit.
-Nä, benchmarkat.
-Mmm, hur anmäler man sig då?
-www.t-media.com.au. Dom blir bara finare och finare. Kvalitén är riktigt skön. Eller nice, som ungdomarna säger.
-Det låter som du har provision på grejerna.
-Nä, men det är en kompis. Det är en fin kille som gör fina tröjer. Vem pratar inte varmt om det?
-Jag ska kolla in det.
-Ok. Hej.
-Hej, hej.


9 kommentarer:

klenin sa...

http://www.t-post.se/!

Anonym sa...

Precis, fast ändå inte...

Dan Stenqvist sa...

Jag gillar nattygsborden...stenhårt.

Anonym sa...

Det är inga nattduksbord. Det är stolar.

Anonym sa...

Jag trodde ni sysslade med kaffe. Vad gör man inte för att försörja sig!!

Anonym sa...

Stefan: Hur menar herrn?

Dan Stenqvist sa...

Jonas, jag sätter en slant på att en korrekt stavning är just "nattygsbord". Sätter du emot?

Anonym sa...

Jag vet inte, Dan. Jag har aldrig varit känd för min stavvning, men i det här falet kan jag nock gå in med en slant...
Morgondagens tema är uppstyrt. KJ har fixat biffen.

Anonym sa...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1637&a=404838&viewAll=true

Dn kan man lita på...