måndag 25 februari 2008

En hylla


Tack andré och magnus för edra hjälpande tassar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilken fin hylla att lägga bröna på!

johan sa...

Bra jobbat med varmluftspickadollan!

Anonym sa...

Jag gillar hyllan! Ser fram emot att få köpa bröd av er också.

Dan Stenqvist sa...

Jag längtar efter er! Det går dock fint i Stockholm. Skickade ett mejl till Johan precis angående lördagen. Jag blir en timme sen pga att jag måste åka hem på lördag. Tar första tåget från stockholm. Är på plats klockan 11 på Solde. Hoppas att det funkar. Naturligtvis blir det ett rejält avdrag i sedvanlig ordning.

Unknown sa...

Hyllan blev bra!

Nu har jag en Aeropress och en Krups-kvarn. Shit vad jag känner mig förvirrad och förtjusad på en och samma gång! Ska nog nörda vidare om detta på http://web.mac.com/karlmikaeloskar eller på riktigtkaffe.se

Ha det!

Emil Broomé, Harry White & revK sa...

Jag gillade elinas kommentar bäst! Vad jag skrattade.

Anonym sa...

ja du, ibland blixtrar man till!