fredag 1 februari 2008

Där satt den. Trevligt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Inte direkt imponerad av konsten som konst. Sure, mönstret är fint och färgerna också, men den känns väldigt "gjort". Formen/mönstret känns som tagit rätt ur en lärobok om grafisk form (kapitlet om 60-talet).

Anonym sa...

Daniel: Dra upp din klubbsjal över ögonen, om det är något du inte gillar. Solde kaffebar står för kärlek och glada tillrop, inte kvasi-konstkritiker-kommentarer ala Natalie Kizimerkizka.

ses.

Anonym sa...

Natalia Kazmierska heter hon. Faktiskt.

Fast jag kan hålla med om kritikerkritiken.

Anonym sa...

Hon kan få stava hur hon vill. För mig kommer hon alltid vara Natalie Kizignödig.

Dan Stenqvist sa...

Jättetjusigt! Jag gillar konst som är rund.

sara sa...

jag gillar allt som är rött.

Anonym sa...

Forum där man inte får vara kritisk eller kvasi kan väl aldrig bli nåt kul heller?

Håller med Daniel, även om det är en öppen dörr att slå in. Frågan är om Jepson själv vill vara en del av den scenen? Vare sig det handlar om låtar eller tavlor kan man ju göra grymma grejer utan att vara überoriginell.

Anonym sa...

... för övrigt anser jag att priserna på Öresundsbron bör sänkas...