lördag 8 december 2007

Lördagstema



11 kommentarer:

Anonym sa...

ni är så fina att man får se till att kila in till er idag. inte för kaffets skull...

Dan Stenqvist sa...

Gud såna läskiga poser jag får till. Nåväl, det var en mycket trevlig dag idag Jonas!

Anonym sa...

Mycket trevligt... Vilken dag det utvecklade sig till. hah!!

Anonym sa...

strike da pose. black is back. en blommig skjorta anyone?

Dan Stenqvist sa...

När ska Johan skaffa en bloggtelefon?

Dan Stenqvist sa...

åhh jonas, jag har så många uppslag för våra lördagsteman. Jag ligger dock lite lågt med att outa dem och lyssnar lite lagom försiktigt på dina förslag först (vill ju inte gå för hårt ut själv).

Anonym sa...

Låter bra. Antar att temat till den 22:a är självklart?

Dan Stenqvist sa...

Jag i stjärngossehatt och du med ditt skägg plus en liten julsnapps innan öppning eller?

Anonym sa...

haha... Skägget är borta. Jag tänkte mer på två, små luvor.

Dan Stenqvist sa...

Spikat. Tomteluva får det bli! Var hittar man tomteluva?

Anonym sa...

Vet ej. Det är sånt som får lösa sig på vägen.