torsdag 7 maj 2009

Solde Söker

Folkdräkt till man, för fotografering.

Någon?

Snälla.

j.

7 kommentarer:

Månne den coole sa...

jag glömde fråga en sak när jag var inne och drack en kopp på ert kondis: är det något särskilt landskap som önskas?

Solde Kaffebar sa...

Dalarna vore perfekt. Men vem kan se skillnad på folkdräkter. Vore fint med en mössa också. Tack för din hjälp, Måns.

sara sa...

ska höra med mina kontakter i hemslöjdsbranschen.

j. sa...

tjusigt, Sara.

sara sa...

kanske kan fixa, men behöver veta när ni vill ha den. den bor i landskrona, men kan nog transporteras hit av min mamma.

Simon Busk sa...

Jag har en från dalarna, närmare bestämt gården Busk utanför malungsfors. Men den är på Mammas vind i jönköping. Kan evt fraktas ner i slutet av nästa vecka. Den borde vara i min storlek, alltså genrell storlek medium med lite svängrum för fixed-gear mage!

j. sa...

Tack för erbjudandet, Simon. Det skulle passat perfekt. Tyvärr är tiden knapp. Nästa gång?