måndag 19 januari 2009

Tack


Vem du än är...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni uppskattar skivan. Tanken med det hela är mycket enkel. Det handlar om att göra något så ovanligt som en annan människa glad och vem skulle inte bli glad av att få en skiva på posten som är befriad från abonnemangsavgifter. Ni kan räkna med att vol 2 dyker upp i framtiden.

Josef sa...

hemlig beundrare!

Anonym sa...

gud vad spännande

Anonym sa...

Jag tror det är Elin.

Anonym sa...

det är en tjej. trots killig musiksmak. de bokstäverna är skrivna av en kvinnlig hand!

Anonym sa...

hmm.. har alltid fått höra att jag skriver snyggt trots att jag är kille

Anonym sa...

vilken fantastisk skiva!

koppi sa...

Ahh vem är du????????

Vi har ju fått hela 6 volymer?

Har legat sömnlös och grubblat många nätter.
Vi har också misstänkt att du var en tjej.
Tack så väldigt mycket!

koppi sa...

Är du förresten samma person?
Handstilen ser aningens aningen mindre omsorgsfullt utskriven ut på soldes skiva. (fortfarande väldigt snygg).

Tjo ho.

Anonym sa...

klart att jag är samma person. Tanken uppstod när jag kittlades av tanken att sitta med en kopp kaffe samtidgt som jag lyssnar på min egen skiva. Och eftersom Solde och Koppi är de ställen som jag tycker bäst om så har ni därför fått skivor. Förresten Koppi är ni intresserade av volym 7 ?

koppi sa...

Tack tack. Sitter och lyssnar samtidigt som jag skriver detta.. Inne på spår 13.

Vem Är Du?????

-c