fredag 3 oktober 2008


Från:
"Hanna Albrektson" <hanna@weekendform.com>
Ärende:
Re: Hej Hannah
Datum:
Må, 2008-09-29, 05:19 pm
Till:
"Jonas Westesson"

Hej!
Har fixat formatet, men allt väger för mycket för att kunna
skickas. Jag snubblar förbi i morgonbitti med en bränd skiva med
sakerna.
Ses im!
/H



> Ett: Hoppas du haft en fin helg och att hösten tar väl hand om dig.
Hi there! Ja! Hösten är alltid fin, känns som en nystart var
år. Min pepp är hög!
>
> Två: Vad roligt att du gick med att pryda våra muggar med dina
> alster.
Tack det samma, att ni frågade alltså. Udda format är alltid kul!
>
> Tre: Du fick fria händer vad gäller motiven, hur tänkte du?
Jo, jag tänkte såhär: Kaffe=svart. Så jag gjorde en Solde
black collection. Svarta motiv utan den minsta depp. Kan det bli
bättre?
>
> Fyra: Vad gör du annars? Vad "ritar" du till egentligen?
Oftast jobbar jag med print på papper, tidningar.
Jag frilansar ju som illustratör och mina kunder är en fin mix.
Jag gör allt från lokala klubbposters till brudiga illustrationer i
tidningen Glamour och lite torrare saker för LO till exempel.
Klipper,klistrar och scannar mycket när jag jobbar. Vill att mina
saker ska kännas "handgjorda" och varma.
>
> Fem: Ses.
Jajamensan!


>
> ps. Fyll bara i luckorna med ord, så lägger jag ut det på bloggen
> på
> momangen.
> mvh j.
> --
> Caf�bitr�de
> 0739-357770
> Solde kaffebar
> regementsg 2
> 21142 Malm�
> www.soldekaffebar.blogspot.com
> www.soldekaffebar.se
>

Hanna Albrektson

Weekend Form
Davidshallsgatan 11
211 45 Malmö

+46 (0) 708-806580

www.weekendform.com

Inga kommentarer: