tisdag 22 april 2008

vecka 17

torsdag tar Johan en tur upp till Sthlm, för att göra kaffe i en monter på Gastronord. Detta leder till att Jonas kommer att vara er värd under hela dagen, vilket förhoppningsvis kommer att falla väl ut. Dan är uppe på denna, stora matmässa, i detta nu. För intresserade kommer det säkert att klargöras ett och annat om denna händelse på en av dalmasens alla internet-sidor.

Till helgen kommer Dan och Johan ha ännu ett gemensamt resmål. Mer om detta kan läsas här. Vad som är intressant är vem som ska axla Dans roll i baren under lördagen?

Den som gissar rätt vinner en kaffe.

Ha en trevlig v.17.

7 kommentarer:

Simon Gate sa...

Jag vet! Jag vet! :D

Anonym sa...

Jag gissar på någon från Jönköping

Solde Kaffebar sa...

Du är lite jävig i den här situationen Simon. Du får vara dagens ledtråd istället.

Solde Kaffebar sa...

Nej det är inte Stefan Liv, Daniel!

johan sa...

Min vilda gissning är en pöjk från Växjö-trakten..! M...m...m...mattias!?

Solde Kaffebar sa...

Du kan du, johan. En kopp i pris.

johan sa...

Fiiint. Herr Gate gav mig en ganska stark hint med sitt inlägg! ;)